In het rapport .../... , dat eenzijdig opgesteld werd door een ex-lid van het Comité P .../..., is 80 procent van de uitgaven gefabuleerd", zegt Schuermans

Publié le par Quis custodiet ipsos custodes? Bonneadministration

 

J'ai interprété -peut-être à tort- la carte de crédit VISA comme un avantage supplémentaire en nature
Ik begreep de VISA-kaart met het betrokken krediet - misschien verkeerdelijk - als een bijkomend voordeel in natura (FS)
Extraits de la réponse de FS à la note du commissaire aux comptes
« …/…
Bij mijn aankomst op het Comité P werd mij een visa-kaart overhandigd door de toenmalige griffier met een krediet van 2500 euro/maand. Op mijn vraag welke kosten ik daarmee kon maken was het antwoord onduidelijk en eigenlijk "alle uitgaven. Ik begreep de VISA-kaart met het betrokken krediet - misschien verkeerdelijk - als een bijkomend voordeel in natura.

 

Selon d'aucuns, parmi lesquels Schuermans lui-même, les dépenses qui furent mises en évidence ne sont que des affabulations, des mensonges, ...

In tempore non suspecto, le comptable du comité P - et donc pas le collègue qu'il accuse- avait établi les relevés suivants:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


Publié dans schuermans

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article